یادداشت های بی سر و ته
یادداشت های بی سر و ته

یادداشت های بی سر و ته

خواب پر رمز و راز

دوس دارم امشب بخوابم فردا که بیدار شدم ببینم 60 ساله شدم.

The Theory Of Everything

-تو چیکار می کنی؟

-کیهان شناسم

-چی هست؟

-یه جور دین برای خدا نشناس های با هوش..تو که مذهبی نیستی؟...

-کلیسای انگلستان

-اها..خب یکی هم باید مذهبی باشه

-شما کیهان شناس ها چی رو می پرستید؟

-تنها معادله یگانه ای که وجود کل هستی رو توجیه می کنه

-و چیه اون معادله؟

-سوال همینه ..و سوال خوبیه.

 

The Theory Of Everything

 

وراجی

نمی دونم چرا وقتی حالم خوبه دوست دارم وراجی کنم. دوست دارم برم بیرون با اولین نفری که برخوردم ور و ور حرف بزنم. ساعت یازده شب بود. از در خونمون بیرون رو نگاه کردم پرنده هم پر نمی زد. ناامیدانه اومدم داخل. گفتم چیکار کنم چیکار نکنم، تلفنمو گرفتم همینطوری یه شماره گرفتم گوشی رو یه آقایی برداشت گفت "بله بفرمایید" جواب دادم "ببخشید اشتباه شده" و گوشی رو قطع کردم. آخه می دونید مردا حال و حوصله شنیدن حرف یه غریبه اونم از جنس موافق رو ندارن. با خودم قرار گذاشتم اگه مرد جواب داد میگم اشتباه شده ببخشید و قطع میکنم و... خلاصه که دوباره یه شماره من درآوردی گرفتم و از شانس خوبم یه دختر جوون گوشی رو ورداشت جواب داد "بللله" گفتم "امشب خیلی حالم خوبه فقط میخاستم با یکی صحبت کنم" . بله همه چیز از اینجا شروع شد.

ایده ساده

در پشت تمام اینها

حتما ایده ی بسیار ساده ای وجود دارد

آن قدر زیبا

آن قدر ناگزیر که اگر _

در یک دهه، یک قرن

یا یک هزاره _

به آن دست یابیم

همه ی ما به یکدیگر خواهیم گفت

چگونه می توانست غیر از این باشد؟

چطور ما در طول این زمان بسیار دراز

این قدر احمق بوده ایم؟


___شعر از جان آرچیبالد ویلر فیزیکدان دانشگاه پرینستون___

فرندشیپ نزدیک از نوع سوم

احساس می کنم به یکی از دوستام گفتن که با من دوست شه، اونم واسه همین دوست من شده :|

افسردگی هاد

معنای واقعی افسردگی رو فهمیدم. و چقدر عمیق بود. فهمیدم که من افسرده نیستم بلکه ادای افسرده ها رو در میاوردم !

کوری و خواب

یک انسان کور رویایش و خواب دیدن هایش به چه گونه است ؟