یادداشت های بی سر و ته
یادداشت های بی سر و ته

یادداشت های بی سر و ته

Leave your worries for awhile

Lancaster Dodd: My daughter's getting married, come join us! Leave your worries for awhile, they will still be there you get back, and your memories aren't invited

پیشنهاد بی شرمانه منصور

آقا ما به یه دختر چیزفهم ، کتابخوان ، فیلم دوست، عکاس ، هنری ، شوخ ، خوشگل ، خوش اندام و ترجیحا یکم لوس نیازمندیم که بیادو ما رو عاشق خودش کنه.
حالا نمیخاد همه ی آیتم های بالا رو داشته باشید، به یه چندتا هم کفایت می کنم. اگه فکر می کنید نمره قبولی رو از من می گیرید لطف کنید تماس بگیرید... خوشحال می شیم.
شماره تماس بنده : 09361792021

جنگ با ایام

آقا از شما چه پنهون چند وقته دارم با ایام می جنگم که کمتر اذیتم کنه... اکثرا هم بازنده زمین بنده ام و حالم هم خرابه. ولی گوش شیطون کر امروز تونستم با اختلاف فاحشی ازش پیشی بگیرم و پیروز شم. امروز خوشمو ایام به کامه :)

خفه خون

نه من مردم رو تحمل می کنم و نه مردم منو. هیچ علاقه ای هم برای شنیدن حرفهاشون ندارم. مردم چرا خفه خون نمی گیرن ؟

Having Assburger

i guess i have assburger

چرخه ی حال و روز بنده

حالمان بد می شود.

حالمان که بد شد نوشتنمان می گیرد.

نوشتنمان که گرفت شاد می شویم.

این چرخه ی حال و روز بنده است.

تنهایی دوستت دارم

تنهام و تنهاییم رو دوست دارم.