یادداشت های بی سر و ته
یادداشت های بی سر و ته

یادداشت های بی سر و ته

دلمنشین

زنگ زدم به موسسه. یه خانوم گوشی رو برداشت. سوالم رو پرسیدم جواب داد که یکی از این گزینه ها مشکل تون رو حل میکنه. دوباره زنگ زدم دوباره همون سوال دوباره همون جواب. گفتم چرا دو تا جواب! گفتش که بعضی مسائل  تنها یه جواب ندارن. از جوابش خوشم اومد. آی دی اینستاگرام ش رو خواستم (خیلی رک م). شماره موبایل ش رو داد (خیلی رک بود). گفتم شماره موبایل؟ جواب داد مگه همین رو نمیخاستی؟ بله ولی آی دی اینستاگرام ت رو هم میخام. شماره م رو بزنی اینستاگرام م رو هم برات میاره. ممنون فعلا. چند روز بعد هماهنگ کردم رفتم پیشش. کم آرایش ترین حالت ممکن رو داشت. چیزی که دوس دارم. گپ ها زدیم. حرفاش خیلی دلمنشین بود. از دید خودم حساب کتاب کردم نتیجه شد "سه - صفر" به نفع خانوم! یک اینکه رک بود. دو اینکه کم آرایش و خوش آرایش بود. سه اینکه حرفاش به دلم نشسته بود.


تعریف دلمنشین از لغتنامه منصور :

تمامی رفتار، گفتار و... هایی  (هرچیزی) که، به دل منصور بنشیند.

اسکار منفورترین جمله

اسکار منفورترین  جمله هم میرسه به : "چون تو دختری."

بن بست

behind the door, another wall...

پرسش و پاسخ های مذهبی

Is it sin to fall in love? NO.

یه سری شنیدم که یکی از آخونده پرسید که "آیا عاشق شدن گناهه؟".

 آخونده جواب داد که "در صورتی که bluh bluh bluh ... نه".

من خطاب به سوال کننده: آخه عقب مونده ی لعنتی این چه مدل سوالیه!

من خطاب به پاسخ دهنده: آخه عقب مونده ی لعنتی این چه مدل جوابیه!

جوابش یه "نه" خالی بود نه این که کسشعر تفت بدی!

از عقب مانده های ذهنی عزیز عذر میخام. ظلم به شماست که اینها رو با شما یکسان ببینم.

منظورم عقب مانده ی فرهنگی بود. بازم عذر میخام.

Praying

God is deaf, or I'm mute!

یا خدا کره که صدام رو نمیشنوه یا من لالم!

Dogs

Let's learn about dogs. they live in the very moment.

Amazon

یه سکس پوزیشن جدید اومده که دخترا خیلی ازش استقبال میکنن. دیوونه ش میشن. اسمش "آمازون" عه. دختره میگه حس پسر بودن بهم دست میده انگار که من داشتم میکردمش! خیلی هم وحشی میشن. آب شون هم بد میاد! بعد هم این پوزیشن رو ول نمیکنن.