یادداشت های بی سر و ته
یادداشت های بی سر و ته

یادداشت های بی سر و ته

تصمیم کبرای من

از همین لحظه به بعد می خوام روش زندگی کردنم رو تغییر بدم. میخوام شخصیت الانم رو کنار بزارمو یه دونه خوبش رو جایگزین کنم. یه دونه انسان تر ، آروم تر، منطقی تر. زندگی ناامیدکننده ای داشتم ؛ حداقل اینطور فکر میکنم. احساس میکنم تمام این مدت رو داشتم از بیراهه میرفتم. میخام صادق باشم. میخام خودم باشم.


سوالاتی که هنوز جوابش رو پیدا نکردم :

1 : چجوری میتونم این احساس رو تا مدت مدیدی زنده نگه دارم ؟

2 : آیا این تصمیمم منجر به مراعات و سازش با مردم میشه ؟ و آیا باید بهش تن بدم ؟

3 : اگه صداقت مطلق نشون بدم آیا کسی پیدا میشه که منو همونجور که هستم قبول کنه ؟


کارهایی که می تونه توی این راه بهم کمک کنه :

1. رفتن به روانپزشک و داشتن جلسات مشاوره

2. کتاب و فیلم و موزیک همیشه باهام باشه

3. کار پیدا کنم ( حس و حالش نیست )

4. دنبال کردن علایقم

5. یه دوست از جنس دختر داشته باشم که بهش اعتماد کافی رو داشته باشمو حرفهام رو باهاش شیر کنم. و مواظب باشم این دوستی در همین حد دوستی بمونه.


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.turkmenmemory.blogfa.com

عالییییییییهههههه

امیدوارم که عالی هم ادامه پیدا کنه :)

[ بدون نام ] یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:35 ق.ظ

سلام
تصمیم کبرات مبارک باشه :) و امیدوارم درش بطور نسبی موفق باشی
گفتم نظرم رو در مواردی که پرسیدی بگم شاید به دردت بخوره.
1- دوام این احساس ضرورت به میزان توجیه بودنت در ضرورتش هست، و اینکه خالصانه پیگیریش کنی. باید روی ضرورت صادق بودن و نتایج مثبت اون و درمقابل ضررهای دروغ و بی صداقتی عمیقاً فکر و وسیعاً مطالعه و جستجو کنی، به هرنسبت که بیشتر روش کار فکری کنی و زمان و حس و دغدغه اختصاص بدی به همون نسبت بیشتر جزو وجودت میشه و در وجودت پایدارتر خواهد شد. البته به خودت زمان بده و در طول زمان دنبالش کن به عنوان یک سؤال مهم زندگیت، تا خسته و دلزده نشی.
2- گاهی سازش با مردم را به دنبال دارد و گاهی تضاد با آنها را به خاطر منافعشان، و ... ولی نکته این است که در آشتی و سازش یا تضاد، طرف حق و راستی بودن ارزش است و تکامل وجودی به دنبال دارد. باید در بسیاری موارد صبر، فرونشاندن خشم و گذشت، و مدارا را به جای خود بکار گرفت. جای آنها با تمرین و مداومت بر انسان آشکار و شناخته می شود.
3- اگر صادقتر باشی انسانهای صادقتر را به خودت جذب می کنی و جذب آنها می شوی، چون هرچیز به سنخ خود جذب می شود. چنین کسانی ارزشمندتر و مطلوبترند از دروغگرایان ناپایدار. صداقت هم نسبی هست و باید به خودت برای صادقتر شدن فرصت بدی و عجله نکنی. از مهمها شروع کن
ان شاءالله موفق باشی

سلام. دارم به نوشته هات فکر میکنم. مرسی بابت وقتی که برام گذاشتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد