یادداشت های بی سر و ته
یادداشت های بی سر و ته

یادداشت های بی سر و ته

عذاب

من دارم عذاب میکشم. کسی هم خبر نداره از حالم. نمیدونم چمه. نمی تونم با کسی در میون بذارم. البته کسی رو هم ندارم باهاش در میون بذارم. یادم نمیاد آخرین بار از ته دل خندیده باشم. اگه مجبورم زندگی کنم دوس دارم شاد زندگی کنم. میخام شاد باشم :(

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:21 ب.ظ http://www.turkmenmemory.blogfa.com

ببخشید زود قضاوت کردم
نباید خیلی مهم باشه
یکم ولی باید مهم باشه، بناچار داریم روزانه ادما رو میبینیم
بازم باخشلا زود قضاوت کردم
وقتی نمیدونید چتونه میخواید چیو در میون بزارید؟؟؟
نمیدونم چجور شخصیتی دارین که الکی نظر بدم
چیزی که مسلمه اینکه مودبی و به بقیه احترام میذاری
دیگه جرات ندارم چیزی بگم
نظر بدم قضاوته
چیزیم بپرسم تمایلی نداری درموردش صحبت کنی
البته شاید دارم زیاده روی میکنم اصلا من کیم!!!
موفق باشی ایشالله همه چی اوکی شه

منم ادیت میکنم اینجا رو. مرسی بابت معذرت خواهی تون. بجا بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.turkmenmemory.blogfa.com

ایمیل شما چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد