Witch : I know that spell. a kiss from your true love, breaks it. Prince : if it weren't for sophie, i would've been a scarecrow for the rest of my life ! Witch : looks like your true love is in love with someone else
واااای این انیمیشن محشره.
spirited away رو دیدین؟ و prince mononoke؟؟؟ من عاشق این انیمیشن ها هستم.
spirited away رو دیدم عالی بود. کلا کارهای Hayao Miyazaki رو دوس دارم. ولی prince mononoke رو متاسفانه نشد ببینم. خیلی سعی کردم ببینمش ولی نشد. نمیدونم چرا
اره کارهاش عالیه. یه کار دیگه هم داره پریروز دیدم به اسم castle in the sky. اینم خیلی خوب بود. البته هنوز هم اعتقاد د ارم بهترین کارشون spirited away است.
اینم ندیدم متاسفانه. ولی توی آرشیوم دارمش. پیشنهادش میکنی ؟
آها. خب پس ندیدین.
چندتا فیلم که خودم دوس داشتم رو براتون مینویسم. البته نمیدونم دیدینشون یا اصلا سلیقه من رو بپسندیدن.
1- mystic river
2- city of god
3-biutiful
4- the sea inside
5- schindler's list
6- One Flew Over the Cuckoo's Nest
7- good fellas
8- the lives of others
9- requiem for a dream
10- before sunset, after sunset & before midnight
اکثرش رو دیدم. اونایی که ندیدم هم توی آرشیوم هست. ولی اون چندتایی رو هم که ندیدم رو تقریبا 2و3 سالی میشه که به خودم میگم امروز ببینم فردا ببینمشون. ولی هیچ وقت این امروزها و فرداها نیومدن :|مرسی بابت وقتی که گذاشتی. امیدوارم بتونم لذت کافی رو ازشون ببرم.
واااای این انیمیشن محشره.
spirited away رو دیدین؟ و prince mononoke؟؟؟ من عاشق این انیمیشن ها هستم.
spirited away رو دیدم عالی بود. کلا کارهای Hayao Miyazaki رو دوس دارم. ولی prince mononoke رو متاسفانه نشد ببینم. خیلی سعی کردم ببینمش ولی نشد. نمیدونم چرا
اره کارهاش عالیه. یه کار دیگه هم داره پریروز دیدم به اسم castle in the sky. اینم خیلی خوب بود. البته هنوز هم اعتقاد د ارم بهترین کارشون spirited away است.
اینم ندیدم متاسفانه. ولی توی آرشیوم دارمش. پیشنهادش میکنی ؟
من به شخصه دوسش داشتم. البته بگم که به پای اون یکی فیلمش نمیرسه ها. آخه شما prince mononoke رو دوس نداشتید پس فکر نکنم از این هم اونقدرها خوشتون بیاد.
prince mononoke رو ندیدم که بگم دوستش داشتم یا نه. این هم نباشه باز چیزی برای پیشنهاد داری ؟ نه فقط از این کارگردان. هرچیزی
آها. خب پس ندیدین.
چندتا فیلم که خودم دوس داشتم رو براتون مینویسم. البته نمیدونم دیدینشون یا اصلا سلیقه من رو بپسندیدن.
1- mystic river
2- city of god
3-biutiful
4- the sea inside
5- schindler's list
6- One Flew Over the Cuckoo's Nest
7- good fellas
8- the lives of others
9- requiem for a dream
10- before sunset, after sunset & before midnight
اکثرش رو دیدم. اونایی که ندیدم هم توی آرشیوم هست. ولی اون چندتایی رو هم که ندیدم رو تقریبا 2و3 سالی میشه که به خودم میگم امروز ببینم فردا ببینمشون. ولی هیچ وقت این امروزها و فرداها نیومدن :|مرسی بابت وقتی که گذاشتی. امیدوارم بتونم لذت کافی رو ازشون ببرم.
راستی فیلم ژاپنی (2003) "old boy" یا"Oldeuboi" رو هم من خیلی دوس داشتم.
Oldboy درسته. دیدمش. ورژن کره ای ش رو دوست داشتم. نسخه هالیوودی ش رو نه.
اره نسخه هالیودیش که اصن نمره پایین هم اورده، نسخه ی کره ایش که نمره اش هم فکر کنم بالای 8 باشه.
امیدوارم لذت ببرید. :)
مرسی بابت تایمی که صرف کردی